Warsztaty 3 - SP Proszenie
28.09.2018 (piątek) odbyły się trzecie zajęcia w ramach projektu Mistrzowie Matematycznych Quizów, dofinansowanego przez mFundację w ramach programu mPotęga.
Tego dnia grupa uczniów ze Szkoły Podstawowej im. Miry i Tadeusza Sygietyńskich - nasz szkolny Zespół Projektowy, kontynuowała swoje przygody w zakresie zgłębiania wiedzy nt kreowania swoich własnych quizów.
Tematem przewodnim było narzędzie LearningApps, któremu poświęciliśmy niemal całe warsztaty. Młodzież doskonaliła umiejętności logicznego myślenia, poznawała tajniki opracowywania quizów różnego rodzaju oraz pracowała z kilkoma szkolnymi podręcznikami.
Krzyżówki, wykreślanki, milionerzy, inne pozycje... Quizomania dopadła nasz Zespół Projektowy.
Na początku warsztatów młodzież przejrzała kilka podręczników szkolnych i wybrała interesujące ją problemy i zadania, a także hasła działowe, na których można oprzeć kreatywne powtórzenia materiału przed sprawdzianem.
Zanim powstały e-quizy, niektóre krzyżówki zostały rozrysowane na papierze, w celu dokładniejszego wymyślenia hasła głównego i pozostałych, mających złożyć się na krzyżówkę. Prawdopodobnie ten rodzaj quizu był najtrudniejszy do przygotowania.
W logowaniu na swoje konta bardzo pomocne okazały się kartki z wygenerowanymi na pierwszych zajęciach loginami i hasłami, ale też z kodami QR. Odświeżyliśmy sobie także pamięć na ich temat.
Narzędzie LearningApps spodobało się uczniom na tyle, że jeden z nich postanowił opracować dwa quizy związane bezpośrednio ze swoją klasą, obok tych matematycznych.
Po stworzeniu swoich aplikacji, Zespół Projektowy wymienił się nimi między sobą, by sprawdzić swoją wiedzę podczas rozwiązywania zadań kolegów i koleżanek.
Uczniowie mieli wiele fajnych pomysłów, które zostaną poniżej zaprezentowane. Zapraszamy do zabawy razem z nami - kto jeszcze chce zostać matematycznym mistrzem?
Tego dnia grupa uczniów ze Szkoły Podstawowej im. Miry i Tadeusza Sygietyńskich - nasz szkolny Zespół Projektowy, kontynuowała swoje przygody w zakresie zgłębiania wiedzy nt kreowania swoich własnych quizów.
Tematem przewodnim było narzędzie LearningApps, któremu poświęciliśmy niemal całe warsztaty. Młodzież doskonaliła umiejętności logicznego myślenia, poznawała tajniki opracowywania quizów różnego rodzaju oraz pracowała z kilkoma szkolnymi podręcznikami.
Krzyżówki, wykreślanki, milionerzy, inne pozycje... Quizomania dopadła nasz Zespół Projektowy.
Na początku warsztatów młodzież przejrzała kilka podręczników szkolnych i wybrała interesujące ją problemy i zadania, a także hasła działowe, na których można oprzeć kreatywne powtórzenia materiału przed sprawdzianem.
Zanim powstały e-quizy, niektóre krzyżówki zostały rozrysowane na papierze, w celu dokładniejszego wymyślenia hasła głównego i pozostałych, mających złożyć się na krzyżówkę. Prawdopodobnie ten rodzaj quizu był najtrudniejszy do przygotowania.
W logowaniu na swoje konta bardzo pomocne okazały się kartki z wygenerowanymi na pierwszych zajęciach loginami i hasłami, ale też z kodami QR. Odświeżyliśmy sobie także pamięć na ich temat.
Narzędzie LearningApps spodobało się uczniom na tyle, że jeden z nich postanowił opracować dwa quizy związane bezpośrednio ze swoją klasą, obok tych matematycznych.
Po stworzeniu swoich aplikacji, Zespół Projektowy wymienił się nimi między sobą, by sprawdzić swoją wiedzę podczas rozwiązywania zadań kolegów i koleżanek.
Uczniowie mieli wiele fajnych pomysłów, które zostaną poniżej zaprezentowane. Zapraszamy do zabawy razem z nami - kto jeszcze chce zostać matematycznym mistrzem?
- Krzyżówka nr 1 z hasłem
- Krzyżówka nr 2 z hasłem
- Arytmetyczny milioner
- Gra w pary
- Wykreślanka z pieskiem
- Quiz matematyczny
- Kreatywny wisielec
- Liczby - wykreślanka
- Działania - wykreślanka
- Przyrządy matematyczne
- Jakich przyborów używamy na co dzień na lekcjach matematyki?

















Komentarze
Prześlij komentarz