Warsztaty 6 - SP Proszenie
25.10.2018 (czwartek) odbyły się już szóste zajęcia w ramach projektu Mistrzowie Matematycznych Quizów, dofinansowanego przez mFundację w ramach programu mPotęga.
Tego dnia nasz szkolny Zespół Ekspertów ze Szkoły Podstawowej im. Miry i Tadeusza Sygietyńskich nauczał pierwszą grupę projektową, jak tworzyć quizy matematyczne za pomocą platformy LearningApps. Zespół Projektowy zapoznał także ósmoklasistów z naszej szkoły z definicją kodu QR oraz objaśnił, w jaki sposób je skanować. Uczyliśmy się przez doświadczenia.
Na początku naszych zajęć Zespół Projektowy pokazał klasie ósmej, w jaki sposób skanować kody QR za pomocą dostępnych skanerów kodów QR.
Wykorzystaliśmy tablety i smartfony.
Przydatny okazał się program "QR Scanner". Każdy z uczestników zajęć przetestował skanowanie kodów QR - czy to wyświetlanych z projektora, czy też kodów znajdujących się na ekranie laptopa.
Pierwsza grupa projektowa dowiedziała się zatem, czym są kody QR i na jakiej zasadzie działają.
Podczas dzisiejszych pracowitych warsztatów Zespół Projektowy nauczył klasę ósmą, jak korzystać z interaktywnych i multimedialnych modułów edukacyjnych, jakie oferuje aplikacja Web 2.0 LearningApps.org (link).
Na początku obejrzeliśmy wspólnie tutorial znajdujący się na stronie internetowej omawianej platformy edukacyjnej - dowiedzieliśmy się z niego, że mając własne konto, będziemy mogli tworzyć tutaj quizy, wykreślanki i krzyżówki tematyczne, wyścigi, wisielce, gry typu "Milionerzy" oraz wiele, wiele innych.
Następnie sprawdziliśmy przykładowe quizy, opracowane przez innych użytkowników platformy LearningApps. Następnie Zespół Projektowy zaprezentował grupie swoje dotychczasowe osiągnięcia - opracowane przez siebie quizy.
Następnie przystąpiliśmy do działania - jedni uczyli drugich. Powstało kilka ciekawych quizów.
Poniżej prace uczniów, które postały podczas naszych warsztatów!
Zapraszamy do zabawy razem z nami!
Tego dnia nasz szkolny Zespół Ekspertów ze Szkoły Podstawowej im. Miry i Tadeusza Sygietyńskich nauczał pierwszą grupę projektową, jak tworzyć quizy matematyczne za pomocą platformy LearningApps. Zespół Projektowy zapoznał także ósmoklasistów z naszej szkoły z definicją kodu QR oraz objaśnił, w jaki sposób je skanować. Uczyliśmy się przez doświadczenia.
Na początku naszych zajęć Zespół Projektowy pokazał klasie ósmej, w jaki sposób skanować kody QR za pomocą dostępnych skanerów kodów QR.
Wykorzystaliśmy tablety i smartfony.
Przydatny okazał się program "QR Scanner". Każdy z uczestników zajęć przetestował skanowanie kodów QR - czy to wyświetlanych z projektora, czy też kodów znajdujących się na ekranie laptopa.
Pierwsza grupa projektowa dowiedziała się zatem, czym są kody QR i na jakiej zasadzie działają.
Podczas dzisiejszych pracowitych warsztatów Zespół Projektowy nauczył klasę ósmą, jak korzystać z interaktywnych i multimedialnych modułów edukacyjnych, jakie oferuje aplikacja Web 2.0 LearningApps.org (link).
Na początku obejrzeliśmy wspólnie tutorial znajdujący się na stronie internetowej omawianej platformy edukacyjnej - dowiedzieliśmy się z niego, że mając własne konto, będziemy mogli tworzyć tutaj quizy, wykreślanki i krzyżówki tematyczne, wyścigi, wisielce, gry typu "Milionerzy" oraz wiele, wiele innych.
Następnie sprawdziliśmy przykładowe quizy, opracowane przez innych użytkowników platformy LearningApps. Następnie Zespół Projektowy zaprezentował grupie swoje dotychczasowe osiągnięcia - opracowane przez siebie quizy.
Następnie przystąpiliśmy do działania - jedni uczyli drugich. Powstało kilka ciekawych quizów.
Poniżej prace uczniów, które postały podczas naszych warsztatów!
Zapraszamy do zabawy razem z nami!
- Statystyczna wykreślanka
- Rodzaje kątów - wykreślanka
- Katy i czworokąty
- Milionerzy - Mistrz Matematyki
- Znajdź figury płaskie i figury przestrzenne
- Wyrażenia algebraiczne
- Wyścigi konne - Mnożenie
Komentarze
Prześlij komentarz